Середа, 24.10.2018, 00:25
Вітаю Вас Гість | RSS

Сайт учителя хімії

Меню сайту
Фотощоденник
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 495
Час життя сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Статті

Головна » Статті » Мої статті

Аналіз роботи природничо-історичної кафедри за 2016-2017 рік

Аналіз

роботи методичного об’єднання за 2016-2017 н.р. та завдання на 2017-2018 н.р.

 

         Вся робота методичного об’єднання була направлена на реалізацію комплексного індивідуального навчання учнів. Були створені умови для індивідуалізації та диференціації навчання, його профільність у старшій школі, запровадження особистісно-орієнтованих педагогічних технологій. Формувалися соціальні, комунікативні, комп’ютерні та інші види компетенції вчителів.

         У минулому навчальному році в Кременчуцькій гімназії №5 імені Т.Г.Шевченка працювало 8 учителів, з них учителів-методистів – 1, старших вчителів – 2;  з вищою категорією – 3, з ІІ категорією - 3, з категорією «Спеціаліст» - 2.

         Вчителі постійно підвищують свій фаховий рівень методом самоосвіти. У розробку індивідуальних концепцій учителі включають методи ефективного оволодіння учнями базовими компетенціями, що спрямовані на творчу результативність. Таким чином, готувати майбутнє покоління для успішного інтегрування в суспільство, розкривати їх творчий потенціал, їх здатність бути самоорганізованими у житті та навчанні стало пріоритетною задачею кожного педагога. На засіданнях методичного об’єднання розглядались та залишатимуться актуальними проблеми підвищення рівня знань учнів, застосування альтернативних методів навчання.

         Підготовка учнів до шкільних, міських олімпіад та участі в роботі МАН завжди є головним завданням в роботі методичного об’єднання, що дає високу результативність. Кількість призерів ІІ етапу олімпіад – 10 учнів (з них: біологія-2, екологія-2, хімія-5, історія-1), кількість призерів ІІІ етапу – 5 (з них: хімія-4, біологія-1, . Кількість призерів І етапу конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт МАН України становить 10 учнів, ІІ етапу – 2 учні; в тому числі маємо І місце в секції агрономія (Чмара Поліна учениця 11-б класу, науковий керівник Ковтун В.Н., Краплина Володимир учень 8-в класу зайняв ІІІ місце на ІV етапі.  Брали участь у Всеукраїнській інтернет-олімпіаді (хімія, заочний тур 7 результат Лапшова Маргарита). Пятенко Максим отримав диплом 3 ступеня в обласному конкурсі «здорове життя – успіх буття».

         Плідно прийняли участь члени кафедри в конкурсі «Вчитель року – 2016». Пруднікова М.І. стала лауреатом І етапу в номінації «Біологія».

         Вчителі історично-природничого циклу активно приймали участь в Міжрегіональній науково-практичній конференції Педагогічні засади навчання природознавства в загальноосвітній школі (Ковтун В.М.) та практичних семінарах гімназії.

         В поточному навчальному році вдало пройшов атестацію і підвищив свою категорію: Коваленко О.Р.

         Учні гімназії не вперше успішно приймають участь у міжнародному конкурсі з природничих наук «КОЛОСОК», керівник даного проекту в школі Машовець Л.Д. В цьому 2016-2017 н.р. в конкурсі прийняли участь учні 5-11 класів: 62 дитини. Вперше учні прийняли участь у Всеукраїнській олімпіаді “Олімпус”(хімія-14 учнів; один призовий результат – 9 місце – Павленко Анастасія).

          В рамках експеременту у 5-В класі викладалися курси за вибором: географія рідного краю, світ хімії.

         У 2016-2017 н.р. м/о продовжуватиме роботу над науково-методичною проблемою педагогічного колективу Кременчуцької гімназії №5 імені Т.Г.Шевченка «Від інноваційного змісту і технологій освіти через педагогічну майстерність учителя до формування особистості учня та підготовки його до життя в сучасних умовах». Методичне об’єднання в цьому році продовжує аналітико-діагностичний етап проекту, що включає в себе вивчення літератури та її науковий аналіз, проведення діагностування педагогічного, учнівського та батьківського колективів, методичне обґрунтування засад, форм та методів розв’язування проблеми, а також проведення науково-теоретичної конференції та семінарів-практикумів, та переходить до засад практичного використання набутого досвіду та передачі його вчителям інших методичних об’єднань гімназія.

         Негативно впливає на роботу учителів недостатня кількість аудіовізуальних засобів навчання та недостатнє впровадження в практику інтерактивних методів.

Категорія: Мої статті | Додав: Валентина (17.05.2017)
Переглядів: 172 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Годинник
Калькулятор
Пошук
Пошук у Вікіпедії

Wikipedia

Результати пошуку

Друзі сайту




Освіта в Українi
Сторінка у ВКонтакте