|
Статті
У категорії матеріалів: 25 Показано матеріалів: 21-25 |
Сторінки: « 1 2 3 |
Сортувати за:
Даті ·
Назві ·
Рейтингу ·
Коментарям ·
Переглядам
Назва: Робота з обдарованими дітьми
Автор: Володарська М. О.
Мова: українська
Рік: 2010
Кількість сторінок: 190
Формат: pdf
Розмір: 60 Mb
Завантажити
У посібнику висвітлено деякі аспекти роботи з обдарованими учнями в початковій школі, а саме: методика виявлення обдарованих дітей, категорії та сфери учнівської обдарованості, методи дослідження інтелекту і креативності обдарованих дітей, форми і методи роботи з обдарованими учнями, поради щодо розвитку творчих здібностей учнів 1–4 класів тощо.
У практичному блоці автори посібника систематизували досвід роботи з обдарованими дітьми (пізнавальні, творчі завдання, підготовка до предметних олімпіад тощо).
|
Автор: Туріщева Л. В.
Мова: українська
Рік: 2011
Кількість сторінок: 111
Формат: pdf
Розмір: 44 Mb
Завантажити
У посібнику представлені рекомендації щодо діагностування, психологічної підтримки, корекційної роботи з дітьми, які мають певні особливості (розлади зору, слуху, мовлення та ін.) й проблеми розвитку й навчаються в звичайній школі
|
Назва: Інтерактивні вправи та ігри
Автори: Кучерова Г.М., Ягоднікова В.В.
Мова: українська
Рік: 2011
Кількість сторінок: 144
Формат: pdf
Розмір: 51 Mb
Завантажити
У книзі Кучеровой Г. М. «Методика проведення гри на уроці» представлені розробки дидактичних, рольових, інтелектуальних, педагогічних ігор та методика їх застосування у навчальному процесі. У книзі Ягоднікової В. В. «Інтерактивні форми і методи навчання і виховання учнів» розкрито суть інтерактивного навчання і виховання, представлені його теоретичні засади, методика використання інтерактивних технологій, форм, методів, прийомів, методичні рекомендації щодо їх застосування. |
Автор: Баранова Н. П.
Мова: українська
Рік: 2011
Кількість сторінок: 159
Формат: pdf
Розмір: 49 Mb
Завантажити
Посібник містить розробки тренінгів для вчителів, що допоможуть їм регулювати свій емоційний стан, раціонально будувати взаємини з колегами, учнями, їх батьками, толерантно спілкуватися, правильно реагувати на конфліктні ситуації тощо. Заняття побудовані на основі активних та інтерактивних технологій. Для шкільних психологів, заступників директорів, керівників МО.
|
На початку XXI століття закономірно постає питання про нову школу, яка створила б умови для повноцінного фізичного, психічного, соціального та духовного розвитку дитини і плекала б людину, здатну будувати демократичну державу. Сучасна школа повинна допомогти учням відчувати себе впевненими на ринку праці, вміти адаптуватися до соціальних змін і криз у суспільстві, бути психологічно стійкими, розвивати здатність до самоорганізації. Це вимагає пошуку нових форм організації навчально-виховного процесу |
|
|