(6 – 7 кл.)
Мета: дати уявлення про найцінніший мінерал на Землі, розвивати вміння працювати в групах;
виховувати екологічне та творче мислення
Методи та прийоми: оформлення «дерева пізнань», робота над міні-проектом, емпатія «мікрофон», перегляд фільму.
Обладнання та матеріали: відеоматеріали за фільмом «Вода»;
___________________________________________________________________________________________________________________________
Колесо історії. Досягнення. Відкриття
Мета: Розвивати в учнів зацікавленість до вивчення хімії, вміння застосовувати набуті знання в нестандартних ситуаціях, сприяти вихованню активної життєвої позиції в навчанні та житті.
___________________________________________________________________________________________________________________________
Призначення людини ніби зводиться до того, щоб знищити свій рід, заздалегідь зробивши земну кулю непридатною для проживання.
Ж. Лемарк.
Людина загине, вбита незмірним ростом того, що вона називає цивілізацією.
Ж. Фабр
Захисти себе, захисти довкілля
Мета: Навчити діяти в надзвичайних ситуаціях хімічного характеру, формувати екологічне мислення
___________________________________________________________________________________________________________________________
Мета: Навчити відрізняти здорову їжу, дати уявлення про харчові добавки та генетично модифіковані продукти, вдосконалювати навички групової роботи, розвивати екологічне мислення.
Обладнання: презентація "Хімічні домішки та ГМО"