Середа, 21.11.2018, 12:45
Вітаю Вас Гість | RSS

Сайт учителя хімії

Меню сайту
Фотощоденник
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 496
Час життя сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

«О, Вода – ти – Чудо!» 6 – 7 кл.

КРАЩІ ПРОЕКТИ З ТЕМИ "ВОДА" - 2016
___________________________________________________________________________________________________________________________________
План
виховного заходу
«О, Вода – ти – Чудо!»
6 – 7 кл.

Мета: дати уявлення про найцінніший мінерал на Землі, розвивати вміння працювати в групах;

виховувати екологічне та творче мислення.

Методи та прийоми: оформлення «дерева пізнань», робота над міні-проектом, емпатія, «мікрофон», перегляд фільму.

Обладнання та матеріали: відеоматеріали за фільмом «Вода»;класична музика; папір формату А2; самоклейні листочки двох кольорів.

 

 

 

 

 

 

 

           Хід заходу:

 

 

 

  I. Мотивація діяльності. Постановка проблеми. Ми живемо в техногенному світі, забуваючи підіймати очі в небо та прислухуватись до музики дощу. А нас оточують справжні дива. І одне з найзагадковіших – це звичайна і незвичайна…вода. А що ви знаєте про воду? Вчитель пропонує учням написати на листочках жовтого кольору вже відому інформацію про воду. Листочки збираються і з коментарями розміщуються на лівій стороні «дерева пізнання»

 

 

 

  II.Основна частина: Насправді, вода до цього часу є темою 50% дисертацій, і разом тим незрозумілою і загадковою. Давайте в цьому переконаймося. Перегляд фільму «Вода». Сутність фільму : вода має чітку структуру і «генетичну» пам’ять.

 

 

 

  III. Аналіз фільму. Вчитель пропонує на блакитних листочках написати нову інформацію про воду. Листочки збираються і з коментарями розміщуються на лівій стороні «дерева пізнання». Вчитель підводить дітей до висновку, що вода – жива істота, після чого пропонує об’єднатися в групи і написати (намалювати) від імені води колективну скаргу в ООН на людство.

 

 

 

IV. Робота над міні – проектами, під час якої звучить класична музика.

 

V. Захист проектів представниками груп

 

 

 

VI. Підведення підсумків. Гра «мікрофон». Кожна група обмірковує та озвучує власну тезу стосовно властивостей та значення води.

 

 

 

VII. Заключне слово вчителя.

 

Вода – основа життя.

 

Вода – Чудо.

 

Життя – чудове!

 

Бережімо воду!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вхід на сайт
Годинник
Календар
«  Листопад 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
Калькулятор
Пошук
Пошук у Вікіпедії

Wikipedia

Результати пошуку

Друзі сайту




Освіта в Українi
Сторінка у ВКонтакте