Вівторок, 23.04.2024, 14:19
Вітаю Вас Гість | RSS

Сайт учителя хімії

Меню
Фотощоденник
Опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 549

«О, Вода – ти – Чудо!» 6 – 7 кл.

КРАЩІ ПРОЕКТИ З ТЕМИ "ВОДА" - 2016
___________________________________________________________________________________________________________________________________
План
виховного заходу
«О, Вода – ти – Чудо!»
6 – 7 кл.

Мета: дати уявлення про найцінніший мінерал на Землі, розвивати вміння працювати в групах;

виховувати екологічне та творче мислення.

Методи та прийоми: оформлення «дерева пізнань», робота над міні-проектом, емпатія, «мікрофон», перегляд фільму.

Обладнання та матеріали: відеоматеріали за фільмом «Вода»;класична музика; папір формату А2; самоклейні листочки двох кольорів.

 

 

 

 

 

 

 

           Хід заходу:

 

 

 

  I. Мотивація діяльності. Постановка проблеми. Ми живемо в техногенному світі, забуваючи підіймати очі в небо та прислухуватись до музики дощу. А нас оточують справжні дива. І одне з найзагадковіших – це звичайна і незвичайна…вода. А що ви знаєте про воду? Вчитель пропонує учням написати на листочках жовтого кольору вже відому інформацію про воду. Листочки збираються і з коментарями розміщуються на лівій стороні «дерева пізнання»

 

 

 

  II.Основна частина: Насправді, вода до цього часу є темою 50% дисертацій, і разом тим незрозумілою і загадковою. Давайте в цьому переконаймося. Перегляд фільму «Вода». Сутність фільму : вода має чітку структуру і «генетичну» пам’ять.

 

 

 

  III. Аналіз фільму. Вчитель пропонує на блакитних листочках написати нову інформацію про воду. Листочки збираються і з коментарями розміщуються на лівій стороні «дерева пізнання». Вчитель підводить дітей до висновку, що вода – жива істота, після чого пропонує об’єднатися в групи і написати (намалювати) від імені води колективну скаргу в ООН на людство.

 

 

 

IV. Робота над міні – проектами, під час якої звучить класична музика.

 

V. Захист проектів представниками груп

 

 

 

VI. Підведення підсумків. Гра «мікрофон». Кожна група обмірковує та озвучує власну тезу стосовно властивостей та значення води.

 

 

 

VII. Заключне слово вчителя.

 

Вода – основа життя.

 

Вода – Чудо.

 

Життя – чудове!

 

Бережімо воду!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вхід на сайт
Пошук
Наші друзі











Освіта в Українi