Субота, 27.04.2024, 11:20
Вітаю Вас Гість | RSS

Сайт учителя хімії

Меню
Фотощоденник
Опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 549

Методична література

Файли для завантаження:

Використання проектних технологій в позакласній роботі у хімії

 

Анотований каталог навчально-методичної літератури з хімії

1. Богданова Л.Є. Нобелівські лауреати у курсі хімії [Текст] / Л.Є Богданова. – Х.: Видавнича група «Основа», 2008. – 157 с.: іл. – (Бібліотека журналу «Хімія». Вип. 2 (62)).

Посібник містить матеріали, присвячені Нобелівським лауреатам з хімії. Наведені розробки дозволяють ефективно використовувати їх протягом усього курсу хімії як за 11-річною, так і за 12-річною програмами. Пропоновані методики на прикладі історії хімічних відкриттів та життя провідних хіміків світу підвищують зацікавленість учнів і полегшують сприйняття ними матеріалів курсу.

2. Гранкіна Т.М. Самостійні та контрольні роботи: Загальна хімія [Текст] / Т.М. Гранкіна. – Х.: Видавнича група «Основа», 2011. – 78 с. – (Бібліотека журналу «Хімія». Вип. 9 (105)).

Різнорівневі дидактичні матеріали з хімії призначені для організації диференційованих самостійних і контрольних робіт, залікових уроків, а також можуть бути використані для повторення, підготовки абітурієнтів та учасників хімічних олімпіад.

3. Дослідна та проектна діяльність під час вивчення хімії [Текст] / укладач К.М. Задорожний. – Х.: Видавнича група «Основа», 2008.– 107 с. – (Бібліотека журналу «Хімія». Вип. 4 (64)).

Досвід учителів свідчить, що надзвичайно ефективним засобом заохочення учнів до занять хімією є їхня участь у різноманітних дослідних програмах та проектах. Пропонований посібник містить досвід роботи, практичні розробки і рекомендації вчителів у цій галузі їхньої діяльності. Наведені матеріали дозволяють уникнути типових помилок і раціонально спланувати виконання учнями різноманітних проектних та дослідних програм.

4. Задорожний К.М. Активні форми та методи навчання хімії [Текст] / К.М. Задорожний. – Х.: Видавнича група «Основа», 2008. – 141 с. – (Бібліотека журналу «Хімія». Вип. 12 (72)).

Посібник містить розробки вчителів хімії, присвячені застосуванню активних форм та методів навчання хімії. Він значно полегшить роботу з учнями, зробить її більш ефективною. Аналіз наведеного досвіду дозволить раціонально використовувати новітні педагогічні технології, адаптуючи їх до умов конкретної школи і системи викладання, створеної вчителем з урахуванням особливостей того чи іншого класу.

5. Задорожний К.М. Актуальний досвід викладання хімії [Текст] / К.М. Задорожний. – Х.: Видавнича група «Основа», 2010. – 143 с.: іл., табл.– (Бібліотека журналу «Хімія». Вип. 7 (91)).

Посібник містить розробки, присвячені актуальним формам і методам викладання під час вивчення курсу хімії. Розглядаються особливості використання ігрових методів роботи та інформаційних технологій на уроках хімії. Проаналізована практика використання активних методів навчання. Окремо розглянуті екологічні аспекти вивчення хімії.

Для вчителів хімії загальноосвітніх навчальних закладів.

6. Задорожний К.М. Бінарні уроки та зв’язок із іншими предметами під час викладання хімії [Текст] / К.М. Задорожний. – Х.: Видавнича група «Основа», 2008. – 109 с. – (Бібліотека журналу «Хімія». Вип. 5(65)).

Дуже цікавою формою роботи шкільного вчителя є проведення бінарних уроків. Ця форма роботи потребує тісного зв’язку з учителями інших предметів, але вона дозволяє підвищити ефективність засвоєння учнями матеріалів курсу та вироблення ними розуміння взаємозв’язків між різними навчальними дисциплінами.

7. Задорожний К.М. Викладання хімії в профільних класах. Випуск 1 [Текст] / К.М. Задорожний. – Х.: Видавнича група «Основа», 2007. – 160 с.– (Бібліотека журналу «Хімія». Вип. 2 (50)).

Книга є навчально-методичним посібником, який може використовуватись учителем хімії як для викладання в сучасних 10–11-х класах, так і після переходу на 12-річну систему освіти. Вона містить практичні рекомендації щодо викладання окремих розділів хімії та проведення лабораторних і практичних робіт у класах різного профілю та програми окремих курсів за вибором. У ній також наведено розробки вчителів, призначені для класів різного профілю.

8. Задорожний К.М. Викладання хімії в профільних класах. Випуск 2 [Текст] / К.М. Задорожний. – Х.: Видавнича група «Основа», 2008. – 157 с.– (Бібліотека журналу «Хімія». Вип. 8 (68)).

Книга є навчально-методичним посібником, який може використовуватись учителем хімії як для викладання в сучасних 10–11-х класах, так і після переходу на 12-річну систему освіти. Вона містить практичні рекомендації щодо викладання окремих розділів хімії та проведення лабораторних і практичних робіт у класах різного профілю та програми окремих курсів за вибором. У ній також наведено розробки вчителів, призначені для класів різного профілю.

9. Задорожний К.М. Викладання хімії в профільних класах. Випуск 3 [Текст] / К.М. Задорожний. – Х.: Видавнича група «Основа», 2009. – 172 с.– (Бібліотека журналу «Хімія». Вип. 1 (73)).

Книга є навчально-методичним посібником, який може використовуватись вчителем хімії як для викладання за чинною програмою, так і після переходу на 12-річну систему освіти. Вона містить практичні рекомендації щодо викладання окремих розділів хімії та розробки вчителів, які призначені для класів різного профілю. Крім того, в посібнику розміщено додаткові матеріали для підготовки занять з основного курсу хімії та запропонованих факультативів.

10. Задорожний К.М. Викладання хімії в профільних класах. Випуск 4 [Текст] / К.М. Задорожний. – Х.: Видавнича група «Основа», 2010. – 124 с.: табл., іл. – (Бібліотека журналу «Хімія». Вип. 4 (88)).

Книга є навчально-методичним посібником, який може використовуватись учителем хімії як для викладання в 10–11-х класах, так і після переходу на 12-річну систему освіти в ході пропедевтичної підготовки, у 8–9-х класах із поглибленим вивченням хімії та профільних 10–12-х класах. У ній даються практичні рекомендації щодо викладання окремих розділів хімії та проведення лабораторних і практичних робіт, наведено розробки авторських програм і уроків, які призначені для класів різного профілю.

11. Задорожний К.М. Використання ігрових технологій під час вивчення хімії [Текст] / К.М. Задорожний. – Х.: Видавнича група «Основа», 2010. – 126 с.: табл., іл. – (Бібліотека журналу «Хімія». Вип. 3 (87)).

У посібнику розглянуто особливості використання ігрових технологій на уроках хімії. На конкретних прикладах продемонстровано основні переваги та недоліки застосування цих методів і надано практичні поради відносно їх використання у навчальному процесі. Багатий досвід авторів матеріалів дозволяє ефективно використовувати найсучасніші методи навчання для підвищення ефективності навчання хімії.

12. Задорожний К.М. Застосування інтерактивних технологій у викладанні хімії [Текст] / К.М. Задорожний. – Х.: Видавнича група «Основа», 2009. – 140 с. – (Бібліотека журналу «Хімія». Вип. 10 (82)).

Посібник містить розробки вчителів хімії, присвячені застосуванню інтерактивних форм та методів навчання хімії. Він значно полегшить роботу з учнями, зробить її ефективнішою. Аналіз наведеного досвіду дозволить раціонально використовувати новітні педагогічні технології, адаптуючи їх до умов конкретної школи та системи викладання, створеної вчителем з урахуванням особливостей того чи іншого класу.

13. Задорожний К.М. Інновації на уроках хімії [Текст] / К.М. Задорожний. – Х.: Видавнича група «Основа», 2007. – 144 с. – (Бібліотека журналу «Хімія». Вип. 7 (55)).

З початком нового тисячоліття все більшої ваги в педагогіці набирають інноваційні технології навчання. Пропонований посібник містить найкращі розробки українських учителів, які працюють, використовуючи ці методи. У посібнику роз’яснені теоретичні основи різних інноваційних технологій навчання і надаються практичні рекомендації щодо їх використання на уроках хімії. Наведені розробки окремих занять дозволяють з більшою ефективністю застосовувати запропоновані технології під час викладання окремих розділів хімії.

14. Задорожний К.М. Інформаційні технології на уроках хімії [Текст] / К.М. Задорожний. – Х.: Видавнича група «Основа», 2009. – 160 с.: іл., табл.– (Бібліотека журналу «Хімія». Вип. 5(77)).

У посібнику розглянуто особливості використання інформаційних технологій на уроках хімії. На конкретних прикладах показано основні переваги та недоліки застосування цих методів і надано практичні поради відносно їх використання в навчальному процесі. Багатий досвід авторів матеріалів дозволяє ефективно використовувати найсучасніші технологічні засоби для підвищення ефективності навчання хімії.

15. Задорожний К.М. Методика розв’язування та практика використання хімічних задач під час викладання хімії [Текст] / К.М. Задорожний. – Х.: Видавнича група «Основа», 2010. – 126 с.: іл., табл. – (Бібліотека журналу «Хімія». Вип. 9 (93)).

Посібник містить розробки, присвячені методиці розв’язування хімічних задач та практиці їх використання під час викладання курсу хімії. Опанування технологіями розв’язування хімічних задач розглядається як один із найважливіших факторів формування продуктивної творчої діяльності учнів.

16. Задорожний К.М. Нові педагогічні технології для вчителів хімії [Текст] / К.М. Задорожний. – Х.: Видавнича група «Основа», 2009. – 140 с.– (Бібліотека журналу «Хімія». Вип. 11 (83)).

Посібник містить розробки, присвячені використанню вчителями хімії новітніх педагогічних технологій. Частина з них присвячена загальним принципам використання нових технологій, а в інших роботах показана практична реалізація цих методик. Матеріали посібника сприяють ефективному використанню педагогічного досвіду й полегшують його адаптацію до конкретних умов викладання в різних школах.

17. Задорожний К.М. Методична скринька вчителя хімії [Текст] / К.М. Задорожний. – Х.: Видавнича група «Основа», 2010. – 124 с.: табл. – (Бібліотека журналу «Хімія». Вип. 12 (96)).

Посібник містить різноманітні матеріали, які можуть використовуватися в різних формах навчання хімії в 7–11 класах. Особливу увагу приділено використанню принципів зворотного зв’язку під час викладання хімії. На конкретних прикладах розглянуто створення навчального проекту та інтегрований підхід до організації науково-пошукової роботи у процесі викладання хімії. Наведено оригінальні матеріали, які полегшують засвоєння учнями правил техніки безпеки та особливостей роботи з газами на уроках хімії.

18. Задорожний К.М. Педагогічний досвід вчителів хімії. Випуск 2 [Текст] / К.М. Задорожний. – Х.: Видавнича група «Основа», 2009. – 127 с.– (Бібліотека журналу «Хімія». Вип. 9 (81)).

Кожен з учителів, працюючи в школі, створює власну систему роботи з учнями. За декілька років створюється комплекс педагогічних методик, прийомів та засобів, який дозволяє ефективно викладати свій предмет. І не існує серед цих комплексів двох однакових, як не існує двох однакових учителів або учнів. Проте, кожен учитель може знайти в досвіді інших ті перлинки, які дозволять йому вдосконалити власну творчу систему. Саме такі корисні перлинки досвіду ми пропонуємо вам у цьому посібнику.

19. Задорожний К.М. Педагогічні знахідки на уроках хімії [Текст] / К.М. Задорожний. – Х.: Видавнича група «Основа»: «Тріада+», 2007. – 144с.– (Бібліотека журналу «Хімія». Вип. 9 (57)).

Кожен з учителів, працюючи в школі, створює власну систему роботи з учнями. За декілька років створюється комплекс педагогічних методик, прийомів та засобів, який дозволяє ефективно викладати свій предмет. І не існує серед цих комплексів двох однакових, як не існує двох однакових учителів або учнів. Проте, кожен учитель може знайти в досвіді інших ті перлинки досвіду, які дозволять йому вдосконалити власну творчу систему. Саме такі корисні перлинки досвіду ми і пропонуємо вам у цьому посібнику.

20. Задорожний К.М. Педагогічна майстерня вчителя хімії. Випуск 3 [Текст] / К.М. Задорожний. – Х.: Видавнича група «Основа», 2010. – 142 с.: табл., іл. – (Бібліотека журналу «Хімія». Вип. 2 (86)).

Пропонований посібник містить розробки вчителів хімії, присвячені розв’язанню актуальних проблем, які трапляються кожному вчителю. Він значно полегшить роботу з учнями, зробить її більш ефективною. Аналіз наведеного досвіду дозволить раціонально використовувати новітні педагогічні технології, адаптуючи їх до умов конкретної школи й системи викладання, створеної вчителем з урахуванням особливостей того чи іншого класу.

21. Задорожний К.М. Хімія: Підготовка до іспиту [Текст] / К.М. Задорожний. – Х.: Видавнича група «Основа»: «Тріада+», 2007. – 128 с. – (Бібліотека журналу «Хімія». Вип. 12 (60)).

Кожен рік учні складають іспити з хімії. Для вчителя ця процедура також стає досить важким випробуванням, яке підбиває підсумки його роботи з цими учнями протягом тривалого часу. Пропонований посібник містить практичні рекомендації щодо підготовки учнів до іспитів, які дозволять зробити цей процес набагато простішим та ефективнішим.

22. Задорожний К.М. Розвиток інтелекту та пізнавальної активності учнів на уроках хімії [Текст] / К.М. Задорожний. – Х.: Видавнича група «Основа», 2008. – 143 с. – (Бібліотека журналу «Хімія». Вип. 11 (71)).Посібник присвячений питанням розвитку інтелекту та пізнавальної активності учнів на уроках хімії. На конкретних прикладах показані найбільш ефективні прийоми та методи роботи, які сприяють збільшенню цікавості учнів до предмета і стимулюють їхній інтелектуальний розвиток.

23. Задорожний К.М. Сучасні методики викладання хімії в школі [Текст] / К.М. Задорожний. – Х.: Видавнича група «Основа», 2009. – 127 с.– (Бібліотека журналу «Хімія». Вип. 12 (84)).Посібник містить матеріали, присвячені використанню сучасних методик викладання хімії в школі. Автори розглядають як загальні питання викладання хімії, так і конкретне використання новітніх педагогічних технологій на прикладі окремих тем і розділів хімії. Багато уваги надано інтерактивним технологіям викладання та особистісно зорієнтованому навчанню на уроках хімії.

24. Підласий І.П.. Педагогіка. Новий курс. Книга 1. Загальні основи . – К.: Процес навчання, 2010.

25. Гуз К.Ж., Гринюк О.С., Ільченко В.Р., Ільченко О.Г.Викладання природознавства в старшій школі: Методичний посібник для вчителів., 2015.

 

Вхід на сайт
Пошук
Наші друзі











Освіта в Українi