Вівторок, 23.04.2024, 14:17
Вітаю Вас Гість | RSS

Сайт учителя хімії

Меню
Фотощоденник
Опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 549

Анкета

АНКЕТА

учасника третього (заключного) туру

всеукраїнського конкурсу «Учитель року - 2015»

 

1.

Прізвище, ім’я та по батькові: Ковтун Валентина Миколаївна

2.

Дата і місце народження: 13.10.1968 с. Павлівка Світловодського району Кіровоградської області

3.

Повна домашня адреса з поштовим індексом, телефон, e-mail: м.Кременчук, пров. Редутний, 13, 39600, 0971357729, valentinacovtun@yandex.ua

4.

Паспортні дані (серія, №, ким, коли виданий, адреса реєстрації):
КО 936624, 29.08.2013, Крюківським РВ у м. Кременчуці УДМС України у Полтавській області, м. Кременчук, пр. Редутний, 13

5.

Ідентифікаційний код: 2512300122

6.

Які навчальні заклади закінчили, у якому році, спеціальність за дипломом: Черкаський державний педагогічний інститут ім.300-річчя возз'єднання України з Росією, 1991, вчитель хімії та обслуговуючої праці

7.

Місце роботи (повна назва, адреса, телефон закладу, e-mail): Кременчуцької міської ради Полтавської області Кременчуцька гімназія №5 імені Т.Г.Шевченка, пров. Героїв Бреста, 65,

тел. (0536) 77-89-65, 77-89-70; gymnaziya-5@mail.ru

8.

Стаж роботи: загальний 24

9.

у тому числі педагогічний: 22 роки

10.

Кваліфікаційна категорія: вища

11.

Звання: учитель-методист

12.

Державні нагороди, відзнаки (обов’язково рік нагородження): Грамота Полтавської обласної державної адміністрації Головного управління освіти і науки, наказ № 59 від 14.02.2011р.

13.

Класи, в яких викладаєте: 7-11

14.

Педагогічне кредо: Кожна дитина певною мірою геній. Не знівечити жодного паростка геніальності, розвинути та виплекати в творчу особистість

15.

Інноваційні форми роботи та технології, що використовуєте: метод мозкового штурму, синектика, метод проектів, теорія розв'язку винахідницьких задач

16.

Власний особистісний і педагогічний портрет (у формі короткої замітки обсягом до однієї сторінки):

Ковтун Валентина Миколаївна має загальну широку ерудицію та володіє методикою викладання предмету. У своїй роботі використовує традиційні репродуктивні методи: лекції, бесіди, розв'язування типових розрахункових задач; продуктивні методи: еврістичні бесіди, рольові ігри, практичні роботи; перевагу надає інтерактивним методам, серед яких особливе місце посідає метод проектів.

Учень для Валентини Миколаївни не є пасивним об'єктом впливу, він - повноцінний суб'єкт процесу співнавчання. Таке ставлення до дитини підвищує її самооцінку і сприяє створенню позитивно-емоційного фону навчального процесу.

Уроки вчителя завжди цікаві, змістовно-наповнені, не схожі між собою, емоційно піднесені.

Валентина Миколаївна глибоко знає свій предмет, відслідковує новини науки та техніки, багато уваги приділяє застосуванню хімічних речовин у побуті, тому вміє привити стійкий інтерес до вивчення хімії.

Значну увагу вчитель приділяє експерименту, надаючи перевагу не віртуальному чи явному, а саме реальному учнівському експерименту, тому особливу роль, відіграє поповнення бази кабінету.

Валентина Миколаївна є головою шкільного методичного об'єднання вчителів хімії, біології, географії, історії; надає методичну допомогу молодим колегам. Плідно працює з обдарованими дітьми, поєднуючи індивідуальний підхід зі створенням команди однодумців.

Ковтун В.М. є постійним членом журі олімпіади з хімії, її учні займають призові місця в місті та області. Значну увагу вчитель приділяє роботі в МАН, її учні вдало захищаються в секціях: хімії, загальної біології, валеології, екології. Валентина Миколаївна надає допомогу колегам в науковій роботі, приймає участь в науково-практичних конференціях, має друковані публікації.

Ковтун В.М. має різнобічні інтереси, цікавиться психологією, пише вірші та прозу, створює авторські вироби; відкрита та толерантна у спілкуванні з колегами, батьками та учнями, завжди готова до активної творчої співпраці з адміністрацією.

Вхід на сайт
Пошук
Наші друзі











Освіта в Українi