|
Анкета
АНКЕТА
учасника третього (заключного) туру
всеукраїнського конкурсу «Учитель року - 2015»
1.
|
Прізвище, ім’я та по батькові: Ковтун Валентина Миколаївна
|
2.
|
Дата і місце народження: 13.10.1968 с. Павлівка Світловодського району Кіровоградської області
|
3.
|
Повна домашня адреса з поштовим індексом, телефон, e-mail: м.Кременчук, пров. Редутний, 13, 39600, 0971357729, valentinacovtun@yandex.ua
|
4.
|
Паспортні дані (серія, №, ким, коли виданий, адреса реєстрації):
КО 936624, 29.08.2013, Крюківським РВ у м. Кременчуці УДМС України у Полтавській області, м. Кременчук, пр. Редутний, 13
|
5.
|
Ідентифікаційний код: 2512300122
|
6.
|
Які навчальні заклади закінчили, у якому році, спеціальність за дипломом: Черкаський державний педагогічний інститут ім.300-річчя возз'єднання України з Росією, 1991, вчитель хімії та обслуговуючої праці
|
7.
|
Місце роботи (повна назва, адреса, телефон закладу, e-mail): Кременчуцької міської ради Полтавської області Кременчуцька гімназія №5 імені Т.Г.Шевченка, пров. Героїв Бреста, 65,
тел. (0536) 77-89-65, 77-89-70; gymnaziya-5@mail.ru
|
8.
|
Стаж роботи: загальний 24
|
9.
|
у тому числі педагогічний: 22 роки
|
10.
|
Кваліфікаційна категорія: вища
|
11.
|
Звання: учитель-методист
|
12.
|
Державні нагороди, відзнаки (обов’язково рік нагородження): Грамота Полтавської обласної державної адміністрації Головного управління освіти і науки, наказ № 59 від 14.02.2011р.
|
13.
|
Класи, в яких викладаєте: 7-11
|
14.
|
Педагогічне кредо: Кожна дитина певною мірою геній. Не знівечити жодного паростка геніальності, розвинути та виплекати в творчу особистість
|
15.
|
Інноваційні форми роботи та технології, що використовуєте: метод мозкового штурму, синектика, метод проектів, теорія розв'язку винахідницьких задач
|
16.
|
Власний особистісний і педагогічний портрет (у формі короткої замітки обсягом до однієї сторінки):
Ковтун Валентина Миколаївна має загальну широку ерудицію та володіє методикою викладання предмету. У своїй роботі використовує традиційні репродуктивні методи: лекції, бесіди, розв'язування типових розрахункових задач; продуктивні методи: еврістичні бесіди, рольові ігри, практичні роботи; перевагу надає інтерактивним методам, серед яких особливе місце посідає метод проектів.
Учень для Валентини Миколаївни не є пасивним об'єктом впливу, він - повноцінний суб'єкт процесу співнавчання. Таке ставлення до дитини підвищує її самооцінку і сприяє створенню позитивно-емоційного фону навчального процесу.
Уроки вчителя завжди цікаві, змістовно-наповнені, не схожі між собою, емоційно піднесені.
Валентина Миколаївна глибоко знає свій предмет, відслідковує новини науки та техніки, багато уваги приділяє застосуванню хімічних речовин у побуті, тому вміє привити стійкий інтерес до вивчення хімії.
Значну увагу вчитель приділяє експерименту, надаючи перевагу не віртуальному чи явному, а саме реальному учнівському експерименту, тому особливу роль, відіграє поповнення бази кабінету.
Валентина Миколаївна є головою шкільного методичного об'єднання вчителів хімії, біології, географії, історії; надає методичну допомогу молодим колегам. Плідно працює з обдарованими дітьми, поєднуючи індивідуальний підхід зі створенням команди однодумців.
Ковтун В.М. є постійним членом журі олімпіади з хімії, її учні займають призові місця в місті та області. Значну увагу вчитель приділяє роботі в МАН, її учні вдало захищаються в секціях: хімії, загальної біології, валеології, екології. Валентина Миколаївна надає допомогу колегам в науковій роботі, приймає участь в науково-практичних конференціях, має друковані публікації.
Ковтун В.М. має різнобічні інтереси, цікавиться психологією, пише вірші та прозу, створює авторські вироби; відкрита та толерантна у спілкуванні з колегами, батьками та учнями, завжди готова до активної творчої співпраці з адміністрацією.
|
|
|