10.
|
Власний особистісний і педагогічний портрет Ковтун Валентина Миколаївна має загальну широку ерудицію та володіє методикою викладання предмету. У своїй роботі використовує традиційні репродуктивні методи: лекції, бесіди, розв'язування типових розрахункових задач; продуктивні методи: еврістичні бесіди, рольові ігри, практичні роботи; перевагу надає інтерактивним методам, серед яких особливе місце посідає метод проектів.
Учень для Валентини Миколаївни не є пасивним об'єктом впливу, він - повноцінний суб'єкт процесу співнавчання. Таке ставлення до дитини підвищує її самооцінку і сприяє створенню позитивно-емоційного фону навчального процесу.
Уроки вчителя завжди цікаві, змістовно-наповнені, не схожі між собою, емоційно піднесені.
Валентина Миколаївна глибоко знає свій предмет, відслідковує новини науки та техніки, багато уваги приділяє застосуванню хімічних речовин у побуті, тому вміє привити стійкий інтерес до вивчення хімії.
Значну увагу вчитель приділяє експерименту, надаючи перевагу не віртуальному чи явному, а саме реальному учнівському експерименту, тому особливу роль, відіграє поповнення бази кабінету.
Валентина Миколаївна є головою шкільного методичного об'єднання вчителів хімії, біології, географії, історії; надає методичну допомогу молодим колегам. Плідно працює з обдарованими дітьми, поєднуючи індивідуальний підхід зі створенням команди однодумців.
Ковтун В.М. є постійним членом журі олімпіади з хімії, її учні займають призові місця в місті та області. Значну увагу вчитель приділяє роботі в МАН, її учні вдало захищаються в секціях: хімії, загальної біології, валеології, екології. Валентина Миколаївна надає допомогу колегам в науковій роботі, приймає участь в науково-практичних конференціях, має друковані публікації.
Ковтун В.М. має різнобічні інтереси, цікавиться психологією, пише вірші та прозу, створює авторські вироби; відкрита та толерантна у спілкуванні з колегами, батьками та учнями, завжди готова до активної творчої співпраці з адміністрацією.
|